CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

الثلاثاء، 26 أغسطس 2008



الصراحه انا حبيت اعمل مدونه جيدده ومختلفه عن التانيه ويمكن مختلفه عن كل المدونات اللي شوفتها


للاسف انا عمري ما شوفت مدونه رياضيه مع ان المفروض التدوين عالم واسع فيه كل الانواع


وحتي اما عملت مدونه sheva وكانت شكلها الخارجي رياضي فيه ناس كتير استغربت


علشان كده حبيت اعمل مدونه رياضيه تبقي كل حاجه فيها عن الرياضه علشان كده ياريت اللي عاوز اي حاجه


غير الرياضه يبقي علي مدونه sheva .


وانا في المدونه دي هوضح وجه نظري ومجرد وجه نظر بس كاي مشاهد اومتفرج لاني مش عاوز اكون زي الجرايد


ولا مواقع الكوره كل موقع بينقل من التاني فلو ناوي انقل المواضيع يبقي مش ليها لازمه المدونه دي


علشان كده انا هقول وجه نظري بس ومش في الكره المصريه خالص


يعني مش هتكلم عن اهلي ولا عن زمالك ولا حتي عن المنتخب وكمان ممكن يكون وجه نظري متطرفه ومتعصبه


يعني انا مثلا ممكن اقول ان ميلان كسب من غيرلعب عادي المهم المكسب ولو في نادي تاني يبقي العكسي


ههههههههههههه


المهم انا ان شاء الله ناوي اكتب في المدونه دي عن اي مستجدات واحللها حسب ما انا شايف وخلاص


63 التعليقات:

البنت الشقيه يقول...

اول تعليييق
بص يابن الحلال انا يمكن مش بفهم اى حاجه فى الرياضه بس اى حاجه منك اكيي هتكون حلوه وربنا يوفقك
وانشاء الله اتابعها وبرضه اهو بعلم حاجات جديده


البنوته الشقيه

حسن حنفى يقول...

البنت الشقيه

شرف ليا انك تكوني اول تعليق في المدونه كلها

مش مهم تفهمي في الرياضه كفايه انك تشرفي المدونه

ربنا يوفقك

وان شاء الله اتشرف بانك تتابعيها

طلاب من أجل مصر يقول...

احب ابارك و اهنى ليك افتتاح المدونه

و نأمل من الله ان تكون مدونة رائعة



مبرووووووووووووك
مبروووووووووووووووووك
مبروووووووووووووووووووووووك

حسن حنفى يقول...

عبد الهادي_ساره

الله يبارك فيكم

انا عاملها كمدونه ترفيهيه

علشان ابعد شويه عن الغم

:d

شكرا لمرورك

احمد اشرف يقول...

مباااااااااااااااااااارك يا حسن
وانت هتبقى الاول يازعيم لان فعلا ملقيتش مدونات رياضيه
صحيح انت اهلاوى ولابعد الشر زملكاوى

حسن حنفى يقول...

احمد اشرف

الله يبارك فيك يارب

ان شاء الله يبقي فيه مدونات رياضيه كتير

انا بميل للاهلي

بس مش بحبه

البنت الشقيه يقول...

(انا بميل للاهلى لكن مش بحبوا)
جواب ديموقراطى وذكى كمان

حسن حنفى يقول...

البنت الشقيه

هههههههه

ثكر

انتي اذكي

:d

مدونة حكومتى ملاك يقول...

السلام عليكم ,
مبرووك على المدونة على الرغم من انى ما بحبش الكووره ولا بفهم فيها .
هى الكووره كده ورايا فى كل حتى حتى فى التدوين كمان!!!

روح يا شيخ ربنا يوفقك

تحياتى ,

عمار صبرى.

kochia يقول...

فكرة كويسة طبعا
وهحاول افهم منك حاجة بقي

تحياتي

غير معرف يقول...
أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.
حسن حنفى يقول...

حكومتي ملاك

ههههه

نعمل ايه بقي

ربنا يوفقك

شكرا لمرورك

حسن حنفى يقول...

kochia

ان شاء الله

بس يارب تنجح

تحياتي

شكرا لمرورك

عروسة ننوسة يقول...

كل سنة وانت طيب
فكرة المدونة حلوة اوى خاصة ان فى ناس كتير بتعشق الرياضة

موجة يقول...

كوره فرع جديد من sheva
ربنا يستر السنه دى
ههههههههههه
انت هتكلم عن الاهلى والزمالك ولا......

حسن حنفى يقول...

عروسه ننوسه

يارب الفكره تنجح

شكرا لمرورك

حسن حنفى يقول...

موجه

ربنا يستر

شكرا لمرورك

walaa rizk يقول...

مبروك على المدونه الجديده

اى نعم اخرى انى بحب الاهلى وبشجعه

لكن اهو نعرف حاجه عن الرياضه

بس ياريت مش تشغلك المدونه الجديده عن رمضان

حسن حنفى يقول...

عاشقه الاقصي

الله يبارك فيكي يا فندم

وان شاء الله مش تشغلني عن رمضان

مدحت محمد يقول...

انا بقى عايز اعمل مدونة واسميها البارسا

برشلونة يعنى ههههههههه

غير معرف يقول...

««((¯`·«AhMed•3LaM»·´¯))»»

اوعي تكون اهلاوي ازعل اوي

واوعدك اي موضوع عن الاهلي

سأكون لك بالمرصاد

وسلام علي طول السلام

حسن حنفى يقول...

مدحت محمد

اوك وانا هعمل مدونه اسمها تشلسي

هههههه

شكرا لمرورك

حسن حنفى يقول...

««((¯`·«AhMed•3LaM»·´¯))»»

لا انا مش اهلاوي ولا زملكاوي

بس بميل للاهلي

:d

شكرا لمرورك

TIMMY !! يقول...

تهانينا يا حسن على المدونة الجديدة ..

رغم إني ماليش في الرياضة خالص ..

يعني ما أعرفش أحمد فتحي شكله ايه ؟؟ :)

بس ربنا يوفقك , و تكون مدونة ناجحة إن شاء الله ...

تحيتي

حسن حنفى يقول...

timmy

ولا يهمك

ويارب تنجح

المهم انك تشرفني بالزياره

شكرا لمرورك

رضوى يقول...

جميلة جدا كفكرة جديدة وفريدة من نوعها
انا كمان مش بفهم اوى فى الرياضة

لكن جوووو اون

panadol extra

رضوى يقول...

مبرووووك

وكل سنة وحضرتك طيب

حسن حنفى يقول...

رضوي

يارب يوفقني فيها

رمضان كريم

كل سنه وحضرتك طيبه

شكرا لمرورك

الزهراء يقول...

اولا مبروك المدونة الجديدة
ثانيا ليه متكونش مدونة هدفها الارتقاء بالرياضة المصرية وبأخلاق اللاعبين وترصد كل خلق حسن للاعب وسلوكيات اللاعبين
انا من زمااااااان اعتزلت متابعةالرياضة يعنى من اولى جامعة تقريبا والحمدلله ومش ناوية اتابعها تانى

حسن حنفى يقول...

الزهراء

الليه يبارك فيكي

للاسف انا مش بتابع الرياضه المصريه

ان شاء الله تتابعي تاني

:d

شكرا لمرورك

بنت سيناء.. يقول...

الله يقويك بس الصراحة انا مالى فى الرياضة فاعذرنى

حسن حنفى يقول...

بنت سيناء

ولا يهمك

مستني حضرتك في المدونه التانيه

لانها مش رياضه

:d

شكرا لمرورك

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

الف الف مبروك ياحسن
بجد مدونه هاااايله وفعلا فكره جديده ومتميزة
بجد مبرووووووك
ويارب نشوفها زي التانيه واحسن كمان
أختك شيتوس

حسن حنفى يقول...

شيتوس الاهلاويه اوووووي

الله يبارك فيكي يارب

ان شاء الله تبقي جميله

وفكره جديده

شكرا لمرورك

محمود يقول...

فكرة جامدة ياحسن
مبروك عليك المدونة الجديدة
ومتابعك ياباشا على طول
مافيش احسن من الرياضة خصوصا انى لاعيب قديم :)

حسن حنفى يقول...

محمود

الله يبارك فيك

مستنيك كل بوست

كل سنه وانت طيب

رؤية يقول...

مبرووووووك،
الى الامام دوما،
وعقبال المدونة العشرين،
بس اهم شىء المضمون،
دمت طيبا،
تحياتى لك.

حسن حنفى يقول...

رؤية

الله يبارك في حضرتك

يارب المضمون يعجب الجميع

دمتي طيبه

شكرا لمرورك

انى احبكم فى الله يقول...

مبروك المدونه الجديده اللى بجد جميله واخويا معجب بيها جدا وشكرا على الاهتمام

وانا مش زعلت لانى عارفه انى من المفضلين طبعا تحياتى وتمنياتى بالنجاح والتوفيق

حسن حنفى يقول...

اني احبكم في الله

الله يبارك فيكي يارب

وان شاء الله تفضل عاجبه اخوكي

وطبعا انتي من المفضلين

كل سنه وانتي طيبه

رمضان كريم

tote يقول...

السلام عليكم
كل عام وانت بخير ورمضان كريم
والله انت فخر لكل الرياضين يا ابنى انا نفسى ما عملتش كدة مع انه مجالى اصلا بس ممكن نشترك فيها سوى
ربنا يوفقك

حسن حنفى يقول...

tote

انا موافق

علي المشاركه

:d

شكرا لمرورك

آلاء يقول...

حلوه اوي حكايه المدونه الرياضيه دي

ربنا يوفقك و تتكتب فيها اللي نفسك فيه


و ان شاء الله حتكون مدونه جميله اوي

حسن حنفى يقول...

الاء

يارب اعرف اكتب فيها

دعواتكم

شكرا لمرورك

أنا حر يقول...

مبروك ياباشا بس نصيحة اخوية من واحد رياضي كتير اهتم بشيء محدد علشان تضمن النجاح
يعني مادام بتحب الميلان خلي مدونتك موسوعة للدوري الايطالي والاندية الايطالية علشان تكون مرجع لينا ولكل الناس اللي بتحب الكورة
اتمنالك التوفيق
تحياتي

حسن حنفى يقول...

انا حر

انا ناوي علي كده ان شاء الله

ان المدونه تخص ميلان وتشلسي بس

:d

شكرا لمرورك

بنت القسام يقول...

ربنا معاك
تحياتى

حسن حنفى يقول...

gelaan

يارب

شكرا لمرورك

Mustafa Şenalp يقول...

çok güzel site. :)

حسن حنفى يقول...

Mustafa Şenalp

شكرا لمرورك

هــــــــــــايدي يقول...

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
انا معلش مدخلتش عندك من زمان بس انا بجد تقريبا مش بفتح المدونه غير لو هنزل بوست جديد حتى التعليقات برد عليها مره واحده مع البوست الجديد
انت عارف رمضان كريى
المهم الف الف مبروك على المدونه الجديده وان كانت التتهنئه جات متاخره شويه
بس انا ليا تحفظ صغير انت بتقول عاوز تعمل مدونه رياضيه صح
الرياضه مش كوره بس دى جزء بسيط اوى منها فى العاب كتير تانيه بالعكس الالعاب التانيه دى ممكن الجسم بيستفيد اكتر منها
فياريت تنوع فى ذكر لعبات تانيه غير الكوره
دا هيدى للمدونه رواج اكتر واخصوصا ان فى ناس مش لها تقل اوى على الكوره والحورارات دى
بس
على فكره احب اشكرك لان بدوام مدونتى الجديده باستمرار
تحياتى

حسن حنفى يقول...

هايدي

ولا يهم حضرتك عارف ان رمضان مش حد بيكون فاضي فيه

الله يبارك في حضرتك والتهنئه مش متاخره ولا حاجه

انا بس كنت عاوز اخصصها علشان مش بفهم غير في الكوره ويمكن شويه تنس

فمش عاوز اتكلم عن جهل

ومدونه حضرتك رائعه جداا

شكرا لمرورك

Dua Masatwa يقول...

بصرآآآآحة أنا والرياضة مش صحاب ..

بس عجبني الاستايل للمدونة كثير ..

يلا بالتوفيق ..

ومبرووووك ^^


ويا ريت تنوروني بمدونتي ^^

حسن حنفى يقول...

فراشه حيزران

الحمد لله ان استايل المدونه عجب حضرتك

ده شرف ليا

انا زرت مدونه حضرتك وهي بجد رائعه جدا

شكرا لمرورك

مصطفى محمود يقول...

تصدق فكرتني بالذي مضى ,,,

هييييييه ايام

كنت بسمع كورة وانا قدك كده بس اعتزلت السماع وبقيت بلعب بس .

بس تأكد أني وراك بشجعك اهو :))

شيفا شيفا

سلام قبل ما الانتر يشوفوني

حسن حنفى يقول...

teva

ههههههه

انا لسه بلعب وبشجع وبتابع بس مش اوي

بس ان شاء الله الانتر مش هياخد الدوري السنه دي

:p

مصطفى محمود يقول...

اه عندك

ان شاء الله الانتر مش هياخدوا :))

اكيد روما =))

مش كده ؟!!

سندس وأمل يقول...

المدونة جميلة ما شاء الله عليك ....

و أنا ماليش فى الرياضة إطلاقا

بس ولا يهمك أنا هأدخل علشان أتعلم

مين عارف يمكن نفكر نلعب كورة ولا أى

رياضة تانيه"أمل"

سندس وأمل يقول...

المدونة جميلة ما شاء الله عليك ....

و أنا ماليش فى الرياضة إطلاقا

بس ولا يهمك أنا هأدخل علشان أتعلم

مين عارف يمكن نفكر نلعب كورة ولا أى

رياضة تانيه"أمل"

حسن حنفى يقول...

teva

ههههههههه

ولا روما

الميلان ان شاء الله

مش عارف ازاي بس هياخدها برضه

:d

حسن حنفى يقول...

امل

هههههههههه

وفيها ايه

في دوري للانسات

:d

شكرا لمرورك

كلام على بلاطة يقول...

;ل عام وانت بخير

حسن حنفى يقول...

كلام علي بلاطه

وانتم بخير

جزاكم الله خيرا