CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

الاثنين، 8 سبتمبر 2008

هل يعود ميلان


انا هقول راي بس عاوز مناقشه في التعلقيات

الكلام باين من العنوان

انا عاوز اعرف ممكن اي سي ميلان يرجع بعد الجهود اللي عملها علشان يستقدم افضل الاعبين

علشان اكون واضح اكتر دلوقتي اي سي ميلان عمل صفقات كبيره الموسم ده

1- رونالدينهو من برشلونه 0
2- شيفا من تشلسي 0
3- فيليب سينديروس من ارسنال 0
4- فلاميني من ارسنال 0
5- زامبروتا من برشلونه 0

بالاضافه لعوده كل من كريستيان ابياتي ( حارس ) وعوده بوريللو 0

ونجح في اقناع مالديني في التخلي عن الاعتزال 0

كل دي صفقات مع لاعبين علي اعلي مستوي بس المشكله اولا ان دفاع الاي سي مش دفاع نادي كبير زي الميلان

وعلشان كده لو واجه فريق كبير زي تشلسي هيخسر بنتيجه كبيره وده حصل وخسر من تشلسي (5\0)

يبقي اولا دفاع الميلان خلاص خصوصا مع اصابه نيستا افضل مدافعي الفريق

خط الوسط فيه لاعبين من افضل الاعبين

بيرلو 0 جاتوسو 0 سيدروف 0 رونالدينهو 0فلاميني 0 كاكا

كلهم متميزين والهجوم فيه

شيفا 0 انزاجي 0 باتو

يعني اعتقد ان ميلان لو حسن دفاعه شويه ولعب بجديه اكتر في لمباريات القادمه ممكن يرجع ميلان القديم

بس مش لازم ننسي وجود النتر ميلان والمدرب المخضرم مورينيو وروما ويوفينتوس

عاوز اعرف راي كل واحد وهو شايف مين اللي هياخد الدوري الايطالي

انا كده اعطيت معلومات عن ميلان علشان اللي مش عارف او مش متابع





37 التعليقات:

البنت الشقيه يقول...

اول تعليق

zOzO يقول...

ههههههههههههههه

طبعا ماليش فيها خالص

مش هقدر افيدك

للاسف

:)))

حسن حنفى يقول...

zozo

هههههه

ولا يهمك

كفايه انك شرفتي المدونه

حسن حنفى يقول...

البنت الشقيه

ده شرف ليا

حياتي كلها لله يقول...

السلا عليكم
بص معلش أصلي مليش في الكورة خالص بس متهيألي مفيش حاجة مستحيلة أدعيله أنت بس
تحياتي

MATRIX يقول...

عايز اقول لحضرتك فكرة رائعة وجميلة جدا ان تكون مدونة رياضية ..

كويس قوى انك تعرض مثلا اخبار اللاعبين وبطولاات العالم ..وحيكون احسن لو نشرت للاكتر من رياضة غير كرة القدم ..

بالتوفيق والى الامام ..وافكار جديدة

مقاطعـــــــــــــون يقول...

فكره جديده مدونه رياضيه احييك عليها

دويتو مصر يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
حسن حنفى يقول...

dr\salma

حضرتك معاكي حق مش فيه مستحيل

ربنا معاه يارب

:d

شكرا لمرورك

حسن حنفى يقول...

matrix

فاهم بس انا مش بفهم غير في القدم

وشويه تنس

:d

ان شاء الله ربنا معايا

شكرا لمرورك

حسن حنفى يقول...

مقاطعون

اتمني ان يقاطع الجميع

لان فلسطين ملك للجميع

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

هاي ازيك يابو علي؟؟
بص هي الكورة كده مرة ليك ومره ليا
نصر ليك وهزيمة ليا ةالعكس صحيح برده
وميلان فرقة جامده وكلنا عارفين كدة بس مافيش حد بيفضل علي حاله لازم تجيله في اي مرة حاجه توقعه بس بيتعلم منها وبيتهيألي ميلان اتعلم لما جاب اللعيبه الجداد دول وبإذن الله هيرجع زي الأول وانا متابعه معاك لحد مايرجع ان شاء الله
ربنا يجيبه بالسلامة ههههههه
دمت سالم ياقمر
أختك شيتوس

حسن حنفى يقول...

شيتوس الاهلاويه اووووي

معاكي حق بس مش للدرجه دي ده ميلان نام

من 2006 من ساعه ما sheva سابه وكمان

sheva مستواه قل

بس ادينا مستنيين
:d

ربنا معانا

شكرا لمرورك

حسن حنفى يقول...

احمد سعيد بسيوني

مشكوووووووووووور جدااا

علي الموضوع اللي قراته في مدونتك

وجزاكم الله خيرا

غير معرف يقول...

يا أبني مدونتك جميله ولكنها رياضيه انطلق يا أبني نحو الافكار وواخرج كل شيء من افكارك ومبادئك

أنا حر يقول...

صعب الرجوع علشان الدفاع وعلشان كمان الانتر السنة دي قوي جدا على مستوى الدوري الايطالي وكمان في فرق كتير على المستوى الاوروبي اقوى من الميلان
كان لازم يوافقوا على اعتزال مالديني ويجيبوا لعيب قوي في خط الدفاع لان اللي بيميز الايطاليين الدفاع القوي وده مش موجود في الميلان
بس في نفس الوقت اعتقد ان رونالدينيو هيكون نقطة قوة كبيرة جدا
اتمنالهم التوفيق واتمنالك انت كمان التوفيق
تحياتي

حسن حنفى يقول...

الطير المجروح

يارب اعرف احقق ده فعلا

شكرا لمرورك

حسن حنفى يقول...

انا حر

يااااه اخيرا لقيت حد يتناقش كوره
:d

واضح جدا ان حضرتك متابع
فعلا الكره الايطاليه بتميز بالدفاع
والانتر اقوي السنه دي خصوصا مع مورينيو وكواريزما وكان علي وشك لامبارد والقدام زي ابراهيموفيتش
وانا مع حضرتك ان مالديني كان غلط انهم يمنعوه من الاعتزال بس السبب انه كان هيعتزل علشان الراتب وهم نظروا فقط للمظهر مالديني كبر جداا وبالنسبه لروني هو قدم في اول مباراه ورقه اعتماده وعجبني جدااا مع اني كنت من اشد معارضيه مع البارسا بس هو لاعب متميز وهو فعلا صعب بس مش مسحيل
وعلي المستوي الاوروبي ميلان مش في دوري الابطال وده احسن ليه علشان بركز علي الدوري
تحياتي
معلش علي الاطاله بس ماصدقت حد عارف حاجه عن الدوري الايطالي
:d

elsha3er يقول...

حسن واحشنى والله انا اولا ما بحبش الميلان بحب انتر اكتر عشان كدة اتمنى ان تموت ميلان جميعا وتلعب بلعيبة غزل المحلة

احمد الشاعر

حسن حنفى يقول...

elsh3er

والله واحشني اكتر بس مش هتموت ومش هتلعب بغزل المحله

:d

وان شاء الله هتكسب الدوري الايطالي

شكرا لمرورك

مدحت محمد يقول...

ولا بفهم فى الكورة ههههههههه

حسن حنفى يقول...

مدحت محمد

مش مهم انت بالذات كفايه شرف انك دخلت المدونه

اني احبك في الله

كلام على بلاطة يقول...

كل عام وانت بخير

حسن حنفى يقول...

كام علي بلاطه

وانتم بخير

شكرا لمرورك

goodman يقول...

انتر انتر انتر انتر انتر
انتر
انتر انتر
انتر للابد
هههههههههههههه

حسن حنفى يقول...

الا لانتر

:d

ممكن تشلسي او ميلان

بس هعديها انتر علشان مورينيو كان في تشلسي بس

:)

Unknown يقول...

انا اهلاوية :)
هههههه
يعنى دخلت غلط
ارررررررررررجع تانى

حسن حنفى يقول...

نهر الحب

لا عادي انا شكلي هقلب المدونه اهلي وزمالك اصلا

:d

شكرا لمرورك

سندس وأمل يقول...

أنا أعتقد ان اللى يستحقها هوا.....

هوا......هوا........


أنا

ايه رأيك فى تقييمى مش حل وسط

سندس

حسن حنفى يقول...

سندس

هههههههههههه

وانا موافق

بس تكوني فريق بقي

:d

الحكمة ضالة المؤمن يقول...

انا من عشاق الميلان
من ايام ثلاثي الرعب الهولندي
والان مع ثلاثي الرعب البرازيلي
لا نعلم ماذا سيكون
ميزة ميلان عن غيره
انه يعور قلبك
يتعب المشجع
بكتيبة قدامء المحاربين حقق الابطال
ومعهم احتل المركز الرابع مع خصم النقاط ال18
ميلان اسطورة تتجدد
زر مدونتي وانظر الى اليسار

حسن حنفى يقول...

الحكمه ضاله المؤمن

معاك حق بس انا مش عدت بحب ريكارد

علشان برشلونه ومش بحب رونالدينهو

وشم اعتقد انه هيادي
:d

elsha3er يقول...

ازيك يا حسن مبروك يا عم ميلان كسب انتر انا زعلان اوى والله وانا بتفرج كان نفسى ميلان تخسر عشانك عشان اغيظك لكن الظاهر مش مكتوبلى نيتى كانت مش كويسة سامحنى وانشأالله اغيظك فى ماتش العودةهههههههههههه

احمد الشاعر

حسن حنفى يقول...

elsh3er

هههههههههه

ده انا اللي هغيظ بقي انا ان شاء الله

علي بالليل هنزل لوست عن المباراه

والف مبروك للميلان ومبروك لرونالدينهو

:d

الحكمة ضالة المؤمن يقول...

مبرووووووووووووووووووووووووووك
الفوز
لعب ونتيجة
انشلوتي بدع
على فكرة
ريكارد كان عقلية كروية صامته
حتى ايام ميلان
مع ثلاثي الرعب الهولندي
كان السهل الممتنع

حسن حنفى يقول...

الحكمه ضاله المؤمن

الله يبارك في حضرتك يارب

وانشيلوتي فعلا متميز
تحياتي

مختار الجندى يقول...

كل سنه وانت طيب يا اخى

اتمنى لك عيدا متميزا هذا العام